ویژگی های کفپوش های PVC آلپر

خرید و فروش کفپوش پی وی سی بعنوان یکی دیگر از مهم ترین محصولات شرکت اختر پلاست سپاهان (آلپر)  می باشد که با برند ALPER FLOOR به بازار عرضه میگردد.  کفپوش pvc به دلیل مقاومت بالا، نگهداری آسان و ضد رطوبت بودن و همچنین تعمیرات ارزان نسبت به بسیاری از مصالح دیگر برای استفاده در منازل مسکونی، مراکز بهداشتی ، درمانی و مکان های تجاری و فروشگاهی و همچنین ادارت بسیار پرطرفدار است.

کفپوش‌های پی وی سی در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند و به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند تقریبا در سبد انتخابی اکثر افراد قرار می گیرند..هنگام انتخاب مصالح مناسب برای کف، باید به عوامل مختلفی توجه داشت. یک انتخاب مناسب می تواند به میزان قابل توجهی، هزینه ها را کاهش دهد و درعین حال زیبایی فضا را دو چندان کند.

برای خرید کفپوش پی وی سی با کیفیت و اطلاع از قیمت کفپوش پی وی سی میتوانید با کارشناسان فروش شرکت آلپر تماس بگیرید و از تخصص آنها در این زمینه بهره‌مند شوید.

ویژگی های کفپوش پی وی سی آلپر

ماندگاری بالای کفپوش پی وی سی

پلی وینیل کلراید در واقع نوعی پلاستیک است و مقاومت بسیار بالایی در برابر تغییرات دمایی ، سایش و اصطکاک دارد.

کفپوش ضد آب

کف پوش PVC ، برخلاف پارک چوب و لمینت کاملا مناسب مکان های مرطوب است. این محصول صد در صد ضد آب است. و این ویژگی باعث شده برای فضاهای مختلف از خانه گرفته تا اداره، بسیار مناسب باشد.

کفپوش ضد آتش

کفپوش PVC مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش و حرارت دارد. این ویژگی مخصوصا در آشپزخانه و محیط هایی که احتمال افتادن آتش و اجسام داغ روی کفپوش بسیار بالاست ، حائز اهمیت است.

عایق صدا

قدم برداشتن روی کف پوش PVC، صدایی تولید نمی کند و بسیار بی سر و صداست. این ویژگی در آپارتمان ها، محیط های اداری و آموزشی ، اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر این کفپوش PVC ، صدا را به میزان قابل توجهی به خود جذب می کند و در نتیجه انتقال آن جلوگیری خواهد کرد.

صرفه جویی در انرژی

کفپوش پی وی سی، با جلوگیری از هدر رفت و انتقال گرما ، به حفظ انرژی و صرفه جویی در آن ، کمک می کند.

کفپوش آنتی باکتریال، ضد حشره و کپک

کفپوش پی وی سی ، دارای خاصیت انتی باکتریال است و باکتری و نمی توانند روی سطح آن در بافت آن رشد و تولید مثل کنند. همچنین بر خلاف پارکت چوب و لمینت ، حشرات به آن جذب نشده و قادر به آسیب رساندن به آن نیستند.

تنوع در طرح و رنگ

کف پوش پی وی سی، در طرح و رنگ های متنوع مناسب با انواع سبک های طراحی داخلی است. تنوع رنگی بالای محصولات ما با تمام سلایق سازگار است و خرید کفپوش پی وی سی را آسان تر می کند.

حالت ارتجاعی کفپوش پی وی سی

کف پوش PVC دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و برخلاف سنگ ، کاشی ، پارکت چوب و لمینت که مستعد شکستن هستند، بر اثر ضربه به هیچ وجه نمی شکند.

نصب آسان کفپوش پی وی سی

نصب این کفپوش مدرن، نسبت به گزینه های سنتی، بسیار آسان تر و سریع تر انجام می پذیرد. برای نصب ، تنها به یک زیرسازی سطحی نیاز است و کفپوش پی وی سی به روی آن می چسبد.

خود اطفا

این کفپوش در مواقع آتش‌سوزی، شعله نمی‌کشد و فقط در خود می‌سوزد و در نهایت به سرعت خاموش می‌شود

زیبایی ظاهری

محصولات آلپر، انواع چوب، سنگ ، مرمر و … را شبیه سازی می کنند. با پیشرفت تکنولوژی چاپ روکش کف پوش پی وی سی، در بسیاری از موارد از متریال طبیعی شبیه سازی شده ، قابل تشخیص نیست.

خرید کفپوش پی وی سی آلپر(شرکت اختر پلاست سپاهان)

خرید کفپوش پی وی سی یکی از تصمیمات مهمی است که در دکوراسیون خانه و محیط‌ تجاری اتفاق می‌افتد. کفپوش PVC یک گزینه عالی برای ایجاد یک فضای زیبا و عملی است. اینجا با هدف ارائه راهنمایی جامع برای خرید کفپوش PVC به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیم بهتری بگیرید و بهترین محصول را انتخاب کنید. در صفحه خرید کف پوش pvc در اصفهان اطلاعات نمایندگی های فروش شرکت الپر را می توانید دسترسی داشته باشید

برای خرید کف پوش پی وی سی به نکات زیر توجه کنید:

  • تعیین نیازمندی‌
  • اندازه فضا
  • نوع استفاده (برای مثال مسکونی یا تجاری)
  •  میزان تردد در آن فضا

از مهمترین نکاتی هستند که باید در نظر گرفته شود.

انتخاب طرح و رنگ:

کفپوش پی وی سی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود است. باید طرح و رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و سبک داخلی مکان شما سازگار باشد. مقاله “تاثیر رنگ در دکوراسیون” به صورت تخصصی این موضوع را بررسی کرده است.

کیفیت محصول:

اطمینان حاصل کنید که کفپوشی که انتخاب می‌کنید از جنس PVC با کیفیت و با استانداردهای معتبر ساخته شده باشد. این امر به دوام و عمر مفید کفپوش تأثیر می‌گذارد. کفپوش پشت سفید آلپر به دلیل استفاده از مواد درجه یک با اطمینان بهترین کفپوش پی وی سی بازار در حال حاضر می باشد.

هزینه و بودجه:

برای خرید کفپوش پی وی سی مقدار هزینه‌ای که می‌توانید اختصاص دهید را در نظر بگیرید. این شامل هزینه خود کفپوش، هزینه نصب، و هزینه نگهداری در طول زمان است.

قیمت کفپوش پی وی سی

قیمت کفپوش PVC نسبت به سنگ، پارکت چوب و پارکت لمینت بسیار پایین تر و به صرفه تر است. در واقع این کف پوش مدرن، به دلیل به صرفه بودن و ماندگاری بالاست که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

انواع کفپوش پی وی سی شرکت آلپر

  • کفپوش پی وی سی سایز 120*20
  • کفپوش پی وی سی سایز 91*15
  • کفپوش پی وی سی سایز 40*40
  • کفپوش پی وی سی سایز 60*40

مطالب مرتبط:

مشاغل مرتبط:

نتیجه‌ای پیدا نشد.

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

معرفی مشاغل جدید

آخرین مقالات

فهرست